środa, 1 stycznia 2014

Noworocznie.

Tytuł może i nie jest chwytliwy, ale i ja nie czuję się szałowo, więc czego tu się spodziewać.
Zdaje się, że rozkłada mnie jakieś przeziębienie i proszę tylko, żeby nie przeszło na Okrucha.

Nie stać mnie dziś na wielkie podsumowania, więc napiszę jedynie, że 2013 był dla nas rokiem bardzo intensywnym i chaotycznym, ale pełnym radości. Sama nie wiem, kiedy zleciał, ale nie czuję, żeby te dni uciekły nam przez palce. Chwytaliśmy co się da i obyśmy zawsze umieli cieszyć się sobą i dniem dzisiejszym.

W głowie siedzi mi już parę postanowień i zadań, które wyznaczyliśmy sobie na najbliższe miesiące - mam nadzieję, że doczekają się bezproblemowej realizacji.

Życzę sobie i Wam, żeby rok 2014 przyniósł wiele uśmiechu, dobrego samopoczucia, pozytywnej energii i wiary w siebie. Niech każdy jeden dzień tego roku wypełnia nas entuzjazmem i ciepłymi uczuciami. Niech smutek, zazdrość, niepewność odwiedzają nas jak najrzadziej, a potknięcia i problemy będą tylko małymi ziarnkami goryczy, które dodadzą smaku zwycięstwom i pozwolą docenić szczęście, które dzieje się wokół nas.

"Niech że na gorsze nic już nigdy się nie zmieni
I nikt nie każe ci być twardym i bez wad
Miej zawsze dużo dobrych rzeczy do jedzenia
Bezpieczny własny świat
"

[M. Maleńczuk Święto kobiet]

A takie poranki miewaliśmy w ostatnich dniach starego roku:




I te widoki zaliczam do nielicznych plusów tego, że Okruch budzi się codziennie w okolicach godziny 5.30.

Szczęśliwego Nowego Roku!

6 komentarzy:

  1. Pory wstawania do Okrucha wydają mi się upiorne... Ale podejrzewam, że idzie się przyzwyczaić, no i inne rzeczy wynagradzają wczesne pobudki :)

    Mam nadzieję, że wszystkie plany uda się zrealizować - i tego bardzo mocno życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pory są upiorne, ale tak jak piszesz - można się przyzwyczaić i szukać dobrych stron... więcej dnia, ładne widoki (czasem) o poranku i na tę chwilę jestem zmęczona, więc pomysły mi się skończyły :D

      Usuń
  2. Niech marzenia się spełniają a plany zostaną zrealizowane :))
    Zdrówka dużo życzę!
    (gdzie nie zajrzę tam wirusy, oczywiście u nas też, wrr) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zdrowia nam wszystkim, nie ma co marnować czasu na choróbska (żeby to było takie proste, co?)!

      Usuń